Toyota sprzedała w Polsce już 300 080 hybryd. W 2024 roku aż 86% nowych samochodów marki sprzedanych w naszym kraju miało napęd hybrydowy. Największą popularnością cieszyły się takie modele, jak Corolla Hybrid, Toyota C-HR Hybrid i RAV4 Hybrid.
Po raz pierwszy napęd hybrydowy pojawił się w Polsce w 2004 roku wraz z premierą modelu Prius. Przez dwie dekady Toyota poszerzyła gamę aut z tym rodzajem napędu do aż 9 modeli. Są to zarówno małe miejskie samochody, jak i kompakty, crossovery, limuzyny i duże 7-osobowe SUV-y.
Hybrydy Toyoty cieszą się w Polsce dużą popularnością. W 2024 roku samochody z napędem hybrydowym stanowiły już 86% sprzedaży marki w Polsce. Od wprowadzenia Priusa Polacy kupili już 300 080 Toyot z tym zelektryfikowanym napędem. Hybrydą nr 300 000 stała się Corolla TS Kombi 2.0 Hybrid w wersji GR SPORT z Pakietem Dynamic oraz dwukolorowym nadwoziem w kolorze Imperial Red z czarnym dachem.
Robert Mularczyk, PR Senior Manager Toyota Central Europe, tak podsumował dokonania marki:
„Toyota jest w Polsce marką zelektryfikowanych samochodów, które już teraz efektywnie obniżają emisje na naszych drogach. Nieustannie udoskonalamy nasze hybrydy, by były jeszcze oszczędniejsze i bardziej niezawodne, a coraz większa liczba modeli korzysta z piątej już generacji naszej technologii. Poszerzamy także ofertę aut z hybrydami plug-in, które imponują zasięgiem w trybie elektrycznym oraz osiągami, a po rozładowaniu baterii zachowują się jak klasyczna hybryda”.